Klachtenreglement

De medewerkers van Unieke Thuiszorg voeren hun werk zo goed mogelijk uit. Toch kan het gebeuren dat je daar niet tevreden over bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen. Bij klachten adviseren wij jou dit met de medewerkers te bespreken. Mocht dit niet voldoende zijn, dan kun je contact opnemen met de directe leidinggevende van de betrokkene medewerker. Je kunt jouw klacht op diverse manieren kenbaar maken bij Unieke Thuiszorg . Klik hier (https://klachtenportaalzorg.nl/klachtenprocedure/) voor meer informatie.

Voor het afhandelen van klachten hebben wij een samenwerking met klachtenportaal zorg. Hiervoor heb je de volgende gegevens nodig:

Naam Zorgvoorziening/Zorgverlener: Unieke Thuiszorg b.v
ID: 4963

Bijlagen Size
Spelregels Klachtenportaal.pdf 74 KB
Lidmaatschap.pdf 74 KB